Paasdamtoernooi

Gepubliceerd op: 2023-03-12 13:25:52

Nieuwe damtalenten geslaagd

Gepubliceerd op: 2023-01-27 21:45:49

Vier kinderen, te weten Tijmen Dal, Sep en Melle Schijber en Elize Korving hebben elke maandag na schooltijd damles op De Zeester de school aan de Havenstraat in Monster.

Er staan twee ervaren damtrainers klaar die hier wekelijks de lessen verzorgen. Dat gaat heel goed, enkele weken geleden hebben ze examen moeten doen van het boek De Eerste zet en ze zijn allemaal geslaagd. Nu gaan zij verder met het boek De Tweede zet. Dat is weer wat moeilijker maar met goede uitleg moet dit lukken. We hopen dat het allemaal goede dammers worden en dat ze later bij de groter dammers mee willen doen.

Ook interesse? Neem dan contact op met jeugdleider Frans Boers 0174-245011 of kom eens langs. We dammen elke donderdagavond in Dorpshuis Het Vrondel in Ter Heijde aan Zee. De jeugd begint om 18:30 en de senioren beginnen om 19:30.

Geslaagd 100-jarig jubileum MDV

Gepubliceerd op: 2022-11-23 19:21:56

Zaterdag 19 november hebben wij ons geslaagd 100-jarig jubileum gevierd. Hierbij was ook WOS Media aanwezig. Zij hebben onderstaande rapportage gemaakt.

Bron: https://wos.nl/fragmenten/video/monsterse-damvereniging-viert-jubileum-100-jaar

Uitslag 100-jarig jubileumtoernooi
De uitslag van het 100-jarig jubileumtoernooi is op Toernooibase gepubliceerd.

oudere berichtennieuwere berichten