Provinciale Clubcompetitie 2020 - 2021

Gepubliceerd op: 2020-09-21 08:52:32

In het seizoen 2020-2021 doen twee teams van de Monsterse Damvereniging mee aan de provinciale competitie.

Dit seizoen wordt de gehele clubcompetitie gehouden met viertallen in alle groepen. De indeling is gemaakt op basis van de gemiddelde rating van de ingeschreven teams. Er vindt geen promotie of degradatie plaats. In 2021-2022 wordt de de competitie hervat op basis van de eindstand van het seizoen 2019-2020.

Op Toernooibase worden de actuele uitslagen en standen bijgehouden. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de tweede klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2019 - 2020

Gepubliceerd op: 2019-07-21 13:02:04

In het seizoen 2019-2020 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de derde plaats in eerste klasse. MDV 2 handhaafde zich in de tweede klasse door als vijfde te eindigen. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de tweede klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2018 - 2019

Gepubliceerd op: 2018-08-06 11:17:18

In het seizoen 2018-2019 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de negende en laatste plaats in eerste klasse. MDV 2 werd kampioen in de derde klasse en promoveert hierdoor naar de tweede klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de derde klasse (MDV 2)

oudere berichten