Provinciale Clubcompetitie 2019 - 2020

Gepubliceerd op: 2019-07-21 13:02:04

In het seizoen 2019-2020 doen twee teams van de Monsterse Damvereniging mee aan de provinciale competitie. Inmiddels is de indeling van de klassen bekend en zijn de speelschema's gepubliceerd.

Klik hier voor het speelschema van de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor het speelschema van de tweede klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2018 - 2019

Gepubliceerd op: 2018-08-06 11:17:18

In het seizoen 2018-2019 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de negende en laatste plaats in eerste klasse. MDV 2 werd kampioen in de derde klasse en promoveert hierdoor naar de tweede klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de derde klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2017 - 2018

Gepubliceerd op: 2017-07-20 10:11:38

In het seizoen 2017-2018 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de vierde plaats in eerste klasse B. MDV 2 werd laatste in de tweede klasse en is hierdoor gedegradeerd naar de derde klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse B (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de tweede klasse (MDV 2)

oudere berichten