Provinciale Clubcompetitie 2019 - 2020

Gepubliceerd op: 2019-07-21 13:02:04

In het seizoen 2019-2020 doen twee teams van de Monsterse Damvereniging mee aan de provinciale competitie. Op Toernooibase worden de actuele uitslagen en standen bijgehouden. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de tweede klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2018 - 2019

Gepubliceerd op: 2018-08-06 11:17:18

In het seizoen 2018-2019 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de negende en laatste plaats in eerste klasse. MDV 2 werd kampioen in de derde klasse en promoveert hierdoor naar de tweede klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de derde klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2017 - 2018

Gepubliceerd op: 2017-07-20 10:11:38

In het seizoen 2017-2018 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de vierde plaats in eerste klasse B. MDV 2 werd laatste in de tweede klasse en is hierdoor gedegradeerd naar de derde klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse B (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de tweede klasse (MDV 2)

oudere berichten