Provinciale Clubcompetitie 2021 - 2022

Gepubliceerd op: 2021-09-06 15:16:57

In het seizoen 2021-2022 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 werd verrassend kampioen in de eerste klasse. MDV 2 handhaafde zich in de tweede klasse door als vijfde te eindigen. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de tweede klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2020 - 2021 geannuleerd

Gepubliceerd op: 2020-11-15 16:17:09

De Corona pandemie duurt nog steeds voort. Er zijn signalen dat de tweede golf over haar hoogtepunt heen is, maar deze is zeker nog niet voorbij. En wat er daarna komt, is nog uiterst onzeker. De nationale overheid heeft al aangekondigd dat sportwedstrijden zeker tot half december niet mogelijk zullen zijn. Dit houdt in dat er nog meer rondes van de ZHDB clubcompetitie niet door kunnen gaan. Als gevolg hiervan heeft het ZHDB-bestuur besloten om de provinciale clubcompetitie 2020-2021, zoals die was gepland, niet meer van start te laten gaan en in zijn geheel te annuleren.

Provinciale Clubcompetitie 2019 - 2020

Gepubliceerd op: 2019-07-21 13:02:04

In het seizoen 2019-2020 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de derde plaats in de eerste klasse. MDV 2 handhaafde zich in de tweede klasse door als vijfde te eindigen. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de tweede klasse (MDV 2)

oudere berichten