Provinciale Clubcompetitie 2017 - 2018

Gepubliceerd op: 2017-07-20 10:11:38

In het seizoen 2017-2018 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de vierde plaats in eerste klasse B. MDV 2 werd laatste in de tweede klasse en is hierdoor gedegradeerd naar de derde klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse B (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de tweede klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2016 - 2017

Gepubliceerd op: 2016-07-16 13:31:32

In het seizoen 2016-2017 nam de Monsterse Damvereniging deel aan de provinciale competitie met twee teams. MDV 1 eindigde op de vierde plaats in eerste klasse B. MDV 2 werd tweede in de derde klasse en is hierdoor gepromoveerd naar de tweede klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse B (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de derde klasse (MDV 2)

Provinciale Clubcompetitie 2015 - 2016

Gepubliceerd op: 2015-08-12 13:38:21

Dit seizoen kwam de Monsterse Damvereniging uit met drie teams in de Provinciale clubcompetitie van de ZHDB. MDV 1 kwam uit in de eerste klasse B. MDV 2 en 3 speelden beide in de derde klasse. Op Toernooibase staat de volledige eindstand en de detailuitslagen. Met de onderstaande links kunt u deze eenvoudig en snel zien.

Klik hier voor de eindstand in de eerste klasse B (MDV 1)

Klik hier voor de eindstand in de derde klasse (MDV 2 & MDV 3)

oudere berichten